


Regina, seventeen. This was supposed to be a RPH + 1x1 blog but sometimes it looks like an Evan Peters sex riot or something like that so yeah, beware and all that.
RIP Frankenteen. coltonhaynes1x1 said: ¿qUÉ?
Ummmmmm Iggy twitteó que le gustó el cover pero yo de por si no soy muy fan de Selena cantando(?) y “Work” me encanta y no se, ni quiero ver el cover la verdad